luni, 30 aprilie 2012

Me..

Buna ! Sunt Simona , am 16 ani si mai de curand  sunt in clasa a IX-a A la Colegiul National "Emil Racovita " din Iasi.
Hmmm... sa spun ceva despre mine poate fi un pic mai greu dar sa incerc... Sunt o fata cu fire foarte energica, careia ii place sa fie mereu inconjurata de prietenii sai . Imi place sa calatoresc foarte mult , si de cate ori am ocazia, nu o ratez pentru nimic in lume . Vacantele de vara le petrec in ultimul timp , la Paris , orasul pe care il iubesc cel mai mult si unde am gasit cativa  prieteni buni , dar cu care din pacate vorbesc mai rar din cauza distantei dintre noi si am gasit si multa intelegere din partea lor , pentru nivelul meu de vorbire a limbei  franceze.
Pot spune ca cel mai mult pe lumea asta urasc minciuna , ipocrizia si fitele . Daca un prieten ar vrea sa-mi spuna ceva, as dori sa mi-o spuna direct in fata , nu sa ma minta sau sa o ia pe ocolite.
Imi place foarte mult franceza si biologia , iar in viitor as vrea sa le imbin, astfel incat sa studiez la facultatea de medicina in Paris , pentru nu a mai fi despartita de parintii mei, si pentru ca imi place foarte mult domeniul medicinei , dar mai ales domeniul in care as vrea sa ma axez mai mult , in cel al obstreticei si ginecologiei , dar niciodata nu stii ce te poate astepta in viitor , poate ca o sa am o mare surpriza din partea vietii , cine stie?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu